Overlad den daglige tekniske service og kontakt mellem ejer, bygningsbruger og interessenter til os.
Vi tilbyder at være kundens forlængede arm i forhold til at håndtere den tekniske service. På den måde får kunden mulighed for at fokusere på andre opgaver. Bygningsbrugere får samtidig en teknisk afdeling, der er parat til at besvare deres henvendelse.
Vi leverer servicemindede standardydelser med udgangspunkt i kundens organisering.
Figuren herunder illustrerer, hvordan centralen fungerer.
"Slut med at kvalitetssikre om informationerne er korrekte"
Vores servicecentral fungerer som kundens tekniske afdeling.
Centralens vigtigste opgave er at sikre, at der tages hånd om de udfordringer, der måtte opstå i løbet af dagen.
Den sikrer, at alle interessenter har et sted at henvende sig, hvis der er brug for det.
Det kan f.eks. være at få bestilt en håndværker til en opgave, eller bare at få teknisk sparring på et problem.
Derudover er vi den professionelle vicevært, så behøver kunden kun at have en serviceleverandør.
"Slut med at holde styr på flere serviceordninger"
"Slut med at en central person skal håndtere hele driftsområdets"
"Slut med at bruge energi på, at følge med den digitale udvikling"
Vi tilbyder altid en uforpligtende og gratis dialog med dig om dine tanker og behov. Vi arbejder professionelt med alle henvendelser.
Kan vi ikke selv løse opgaven, så har vi et bredt netværk, som vi gerne bringer i spil.